20 February, 2009

Nk pg ke x?




pagi tadi ms blk dr perhimpunan with KSU,aku tgk kat mesin fax ada sorat..aku pon tgk2 ar fax yg sampai tu..kalu bos msk tgk fax terbiar,mau je kena hampuk nnt kitorg sume..aku pon blek2 ar sorat fax tue sambil mkn muffin yg dorg bg ms assembly td..terkujat aku tgk tajuk surat 2..smp tersedak ar aku td..

KURSUS INDUKSI???

aku check senarai nama..
No 12. Marliana bt Mokhtar..
alamak! cam nama anak abah aku je..
btul ar..bintinye Mokhtar..nama aku!
adoi ada ar plak nama aku intake course kali nie..
mak aii smp sebln!
28hb feb - 26hb mac kt akademi..
lamanye..
camne neh..nak pg ke x?

aku tgk kelender,bln 3 aku ada;
1. dik joe (adik aku yg 2nd) nak kawen 14hb mac tue,camne neh?
2.court case aku kt alor setar plak 3hb mac (bleh tangguh lg ke? biler lg nk abis case neh..asyik tangguh jer)
3.uncle en tam kawen 21hb mac (nie bleh ar excuse cz x jadik sedara lagik) hahaha
4.presentation,assigment,test,prepare final..(final exam start 20hb april!)

aku bantai tepon org akademi nak mtk tangguh course nie dr pg smp ke ptg..smp ke sudah x dpt ckp ngan person in charge..mengelak ke dorg? kalu x nak org call,jgn ar wat statement "sebarang masalah sila hubungi Pn. Hxxxxx di talian 06-xxxxxxxx" ..
geram aku dibuatnye..tiap kali call,asyik meeting je..pak lah pon x meeting sepanjang hari tau..hangin je haku!

apa nak wat neh ek? kalu x pg,effect plak ngan keje aku nnt.. lmbt g course,lmbt ar nak confirm..
aku cal ma mtk pendapat..ma ckp pg je..mgkn x de rezeki tgk adik aku nikah..at least aku x ar malu sgt kalu org tanye nape adik jalan dl b4 kakaknye!
ma!!!! bleh plak bg statement membunuh cam tue..
dah mmg jodoh adik aku smp dl..dia ngan aku pon beza sethn je..
umor dah 25thn,elok sgt ar nak kawen..
aku doakan yg baik2 je tok adik2 aku..x kira ar adik kandung ke,adik angkat ke,adik jaga ke, sume aku sayang..
nama pon along kan...
tapi adik aku kawen sekali ni je..bkn kawen tiap2 taun cam sambot raya..

camne neh? nak pg ke x?

No comments: