07 January, 2010

kawan2 aku kawen..

1. kenduri kawen mimah & zamzuri..

comel x mimah skrg? so cute!
pertemuan kami yg dah lama giler x jmp!
tau2..dpt jemputan kawen dia..

aku ngan ed..
merasa naik pelamin mimah..
moga2 pas nie kami plak yg naik pelamin..

sebahagian dr kami yg datang ke kndr mimah..
sgt seronok cz dapat berkumpul semula..

anak shila n anak ayang yg sgt comel!
sgt rugi zura akla dah balik..
anak dia pon so cute!
cam mummynye jgk..
alahai..ramai dah kwn2 aku yg beranak nie!
2.kenduri kawen amer dan ina salina..

kndr bertandang amir dan ina..
dl dorg nie yg temankan kami dating..
alih2..dorg yg couple n kawen dl! ha3..

kali nie dpt jmp lg ramai kwn2..
byk cite zmn itm kuar..
nak pecah pewut aku dok gelak2..
mmg best!
3.kenduri kawen sarifuddin..

kndr kawen si sarip dol nie mlm..
aku gie kndr nie ngan mama..
x smpt nak pakat ngan kwn2 sek yg lain..
kalu x bleh lepak2 ngan dorg gak..
aku smpt jmp azri ngan ikram jer..
itu pon sbb dorg jd offical photographer..

tgk suasana kndr mamat nie..
aku x penah pegi kndr kawen camnie lagi..
rasa cam pegi umah terbuka YB plak..
ada gerai2 makanan,mcm2 plak tue..
siap ada live band lagi..
mmg meriah!

No comments: