23 January, 2010

waterfront...

tmpt yg glamor kat kuching nie sure ar waterfront kan..
aku x lepaskan pelunag tuk bersiar2 kat cnie..
mmg ramai org yg bersantai..
tp aku x jmp org2 s'wak..
dr gaya berckp,ramai org semenanjung jer..

aku sgt frust x amik pic kat kucing besa nie..
dia kat tgh2 jalan dlm kuching town..
x de parking ms nie..
snap dr kete jer ar..
hu3..

aku dpt rasa naik bot nie..
x de ar jauh mana pon..
tmbg pon murah..50sen jer..
sgt ar dkt nak ke seberang sg td..
tp seriau jgk ar..
aku kan berat..
cam x balance plak bot tue..
hi3..

aku bersama tour guide..
bang long..
yg larat nak melayan karenah aku nie..
dr amik aku kat airport tgh hari..
smp ke malam bwk aku berjalan..
dia siap wat video tuk aku..
pengalaman di kuching..
sgt baik ar bang long nie..
tq bebyk yer..


kualiti gambar adalah agak kureng..
aku x bwk camera aku!
bleh x? sgt menyesal..
aku x smpt nak amik kat pok su..
dia pinjam a day before aku ke kuching..
aku snap pic guna hp jer..
3.2 mp jer..
mmg x best!
ckp psl hp,en tam belikan aku hp tau..
besday gift..
hi3..nnt ar aku cite psl hp tue ek..la3..
nasib bang long wat vcd video..
x de ar frust sgt kan..

No comments: