27 January, 2010

konvoi tg malim..


konvoi ramai2 ke tanjung malim mmg best..
bukan 10 kete..tapi berkete2..aku x smpt nak kira..
yg penting..mmg enjoy..
berantai jer kami berkonvoi smp ke tanjung malim..
sesak kjap ar tol tanjung malim tue..hi3..

kami rasmikan kete baru abah..
jimat minyak siot kete nie..
rm15 jer tuk perjalanan pegi n balik..
best2..
bleh ar merayau jauh2 lagi pas nie..
hi3..

en tam ada event di proton tanjung malim..
bab berjalan nie..
mmg aku suka! leh temankn dia..
dr pompuan lain yg temankan..
mau panas hati teman? hi3..

x byk yg aku nak cite sbnarnye..
cite nie dah lama..
9hb arie tue..ms besday en tam..
aku pon dah lupa..
hi3..

event nie mmg best..
ada pejumpaan ngan ahli2 di tanjung malim..
ada cabutan bertuah lagi..
num aku miss satu jer nak dpt hadiah E71 ko!
walau dah ada,nak jgk yg free..hi3

yg aku igt sgt2..
kami terkejar2 blk kl pas tue..
sbb famili en tam nak celebrete besday dia..
nnt aku mtk kat bakal ipar aku pic nye ek..
sbb aku x bwk cam masa tue..
nak cite apa lagi ek..
dah ar..
sekian...........

No comments: