28 January, 2010

berparut dahi si awish..


sila gelak ngan mamat poyo nie..
b4 aku snap pic dia..
punye ar dia meraung..
aku hala camera jer..
trus senyum..x hengat!
gilo bergambo..ikot aku kot..hi3..
awish jatuh tersembam ke jln tar..
dok lasak sgt berlari..
x reti2 nak dok diam..
nie ar akibatnye..
abis luka kat dahi,tapak tangan n lutut kanan dia..
awish nie lahir x cukup bulan..
so,kaki dia lemah ckit..
asyik jatuh jer kalu berlari..
kali nie yg parahnye..
kena 2 jahitan kat dahi..

ms kena jahit tue..
mmg x smp hati nak tgk dia meraung..
nak tgk dia baik..aku tahankan ajer..
walau agak penakut..
tp dia suka menghuru harakan hati mak aku..
kalu jatuh smp berjahit dahi..
penah ms umur dia 5 thn..
hidung dia kuar darah..
x berenti selama seminggu..
risau mak aku..
akhirnye bwk gie hospital..
nak tau apa dia sumbat dlm lubang idung dia?
kacang hijau ok..sampai kuar pucuk dah!
mau x berdarah hidung dia..
awish..awish..sayang atak..
sekian...

No comments: