06 January, 2010

maafkan aku..

maafkan aku..
itu sajer yg aku mampu ucapkan..
aku rasa sgt bersalah x dtg hari bahagia kwn2 aku..
bukan kwn yg kenal2 gtue jer..
nie adalah kawan2 yg sgt2 baik ngan aku..
rasa terkilan sgt di hati nie..
smp skrg aku masih terkilan..
moga kalian sumer bahagia bersama psgn masing2..


kt from mariati fb..

1.mariati (atie)
nie ar kwn aku dr sek rendah smp abis sek..
kami mmg sgt rapat..
slalu gie balik sek sesama..
walau jarang bertemu,tp still keep in touch..

alhamduillah..jodoh atie smp dl dr aku..
terkilan rasa di hati nie..
kndr adik beradik dia aku penah x miss..
dr hari bergotong royong smp ke akhir majlis..
bila tiba turn atie? hu3..aku kena pegi kursus!
atie..aku sayang ko sgt2..
walau kita kononnye jauh..
tapi ko sentiasa dkt dihati aku!


kt from are ain fb..

2.ain dan hafiz..
kedua2 rakan aku nie junior aku di uitm perak dl..
aku kenal ngan ain dl..
dia rapat ngan aku..
kami berkenalan dlm bas ms nak blk ke kl..
sgt peramah dan baik hati..
x putus berhubung walau dh jarang berjumpa..

hafiz plak jd rakan sekelas aku di uitm shah alam..
kami amik degree plk sesama..
alhamduillah..hafiz dah abis,aku? x abis2 lagi!
hi3..


kt fr nazreen fb..

3.nazreen (anyah)
kami berkenalan ms jd sukarelawan di PSN..
kenangan ngan anyah mmg aku x bleh lupa!
sgt2 berharga dlm hidup aku..
rasa bertuah dpt bersahabat ngan anyah..
rakan yg memahami aku dan sygkan aku..

tmbhn plak anyah penah wat praktikal kt harmony dl..
tmpt pertama aku bekerja..(hubby finie bos aku dl!)
aku..shila..anyah..kami bertiga mmg rapat!
kami sumer penah keja sesama..
kan best kalu bleh ulang saat giler2 tue..

moga anyah bahagia disamping ijam..
aku yakin ijam pasti jaga anyah dgn baik..iallah



kt fr amer fb..

4.amer n ina..
amer adalah rakan sebilik en tam di uitm perak dl..
manakala ina plak adalah rakan sebilik aku juga di uitm perak..
kenyataan diatas cukup gambarkan yg kami ber4 sgt rapat!
amer yg baik hati bwk aku gie cameron highland..
ms tue en tam x dak lesen kete lg..

kami jgk penah bercuti sama..lepak x yah ckp ar..
blk2 muka dorg nie yg aku jmp..hi3..
aku kalu ke kedah..mmg x penah miss dtg umah ina..
mak ayah dia mmg aku kenal sgt2..baik n peramah!
tapi..bila ina kawen.....aku x dpt dtg! aku tau ina sedih..
maafkan aku rakanku...


kt fr ederq fb..

5.ederq n arif
nie lagi sorg kenangan sek rendah aku..
mmg sgt2 frust x dapat hadir kndr ida..
hu3..sgt meriah kndr dia ngan kehadiran rakan2 sek..
ida! ko maafkanlah aku!
aku sgt2 sesal x dpt tgk ko sanding..
tapi aku tau..
ko akan cuba jgk dtg kndr aku nnt kan?
ko x balas dendam kan? kan? kan?
en arep!
sila kasihkan sahabat sy ini..
jgn sakiti hatinye..
jgn jua ungkit kemarahannya..
sayang biarlah berpada..
tegur plak biarlah membina..
moga kalian hidup bahagia..
memekarkan kasih yg teguh terbina!

2 comments:

ederq said...

inaaa mmg frust kau xdpt dtg. hhuhu
xpela aku xbls dendam lah. haha
insya allah kalau xde apa2 aku mesti dtg punya wedding kau! love u! hugsssss

yaNa said...

tq darl!
aku doakan moga korg cpt2 dpt baby..
sure cute cam mama n papanye..