22 January, 2010

dormani hotel..


sesi jejek kasih dah berakhir..
sgt sedih nak tggl nenek td..
berair air mata nenek ms nak lepaskan aku..
dia ajak duk jer kat umah dia..
tp aku dah booking hotel..
lgpon aku keje..
payah plak driver nak amik jauh2..

skrg adalah masa tuk check in hotel..
aku mengharapkan dpt hotel dpn waterfront..
mlm2 bleh jalan2 susur sg s'wak tue..
tp..
sumer hotel di sana penuh..
hu3..sgt sedih..

so,
aku menginap di Dormani hotel..
blk kecik n facility x berapa umph!
rate pon mahal gak..
nasib pakai gomen rate kan..
kalu tidak.........x mampu mak nyah!

yg bestnye..
dpn hotel nie ada restoran raja ayam penyet..
di kuching nie..
mmg merata2 ada ayam penyet..
aku dah try n sgt sedap!
pas nie..
arie2 aku lepak mkn kat cnie..

bang long ajak gie jalan2 lagi..
aku check in hotel..
rehat2..mandi dan solat..
pas tue..jom jalan2!!

2 comments:

meezameez said...

ina, kau dh try mi kolok blom? kalau belom sila try! sedappppp! slurrrrpppp, lazattt!

yaNa said...

dah cuba..
x smpt nak publish citenye lagi..
hi3..
akukan lmbt bab mengupdate nie..