10 January, 2010

mandi sg kat bukit lagun


masing2 adalah kelaparan..
kul 12 t/hari br terkedek nak gie picnic..
nie sumer salah aku..
bgn lmbt! kul 8 br nak siapkan sumer mknan..
kami mandi di bkt lagun..
jalan nak ke ulu yam..
sgt dekat ngan umah bos kecik aku..

dlm perjalanan cam nak hujan..
langit mendung jer..
muka adik2 aku dah suram..
berdoalah dlm hati nie..
moga2 x hujan..bleh adik2 mandi lama ckit..
ternyata dorg sgt hepi..
gnie ar anak bandar..
nama jer duk sg buloh..
mandi sungai pon jarang sgt!

kali nie aku bwk alia..
ada dik li ngan en tam..berani ckit ar aku..
bleh kami gilir2 tgkkn dia..
dia x takot air!
smp biru2 mulut tahan sejuk..
balutkan ngan tuala..
panaskn badan kjap..
dah merengek nak turun sg balik..

sekali sekala abiskan cuti camnie mmg best kan..
bleh ar release tension jap..
tgk air mengalir..
hutan menghijau..
sedap jer mata memandang..

dlm kul 5 lbh gtue..
kami siap2 gie umah adik aku kajang..
tlg angkat brg2 dia..
dia br pindah..
adik ipar aku tgh sarat skrg..
x larat nak wat keje sgt dah skrg..
smp kajang..
siapkan susun2 brg sumer..
kami makan ramai2 + parents aku sekali..
tgh malam br balik..
sggh penat tp sgt hepi!

No comments: