11 January, 2010

balik ganu..


hepi dua beradik nie bila gie pantai..
kebetulan ada kuda..
murah jer nak naik kuda..
rm5 tuk 3 psgn yg agak besar gak ar..
ok ar tue..dpt gak merasa naik kan..
danial takut2 nak naik..
sbb dia br sembuh dr bersunat!


acara melabur di pasar payang adalah wajib!
byk brg yg kwn2 aku pesan..
smp sendat bontot kete abah aku tue..
ish..ish..

satu lagi pengalaman baru tuk awish..
1st time naik beca tue!
excited sggh dia..
kebetulan abah aku x larat nak jalan..
aku suh dia naik beca smp ke pasar payang..
aku ngan berjalan..sambil makan pau yg sedap!
hanya 70sen yer tuk pau ayam..
mmg murah! tp mknan yg lain2..
sgt mahal!

tujuan kami blk kali nie sbb cousin abah aku bertunang..
giler best..cam nak kawen dah lagaknye..
moga dorg bahagia..iallah kawen mei nnt..

nie famili nenek sedara aku..
begitu gigih dia besarkan anak2 dia sorg2..
dia muda lagi..sebaya abah aku ok!
berkat usaha n sabar dia..
anak2 dia sumer dah berjaya..


cantik plak mak aku pakai baju nie..
cam sesuai plak ngan dia..
eh! lawa ar mak aku!
lagi kurus dr aku plak tue..
hu3..

No comments: