02 June, 2010

jom heboh!

















16 mei,2010..

kita mulakan hutang n3 saya ngan cite JOM HEBOH!
saya bwk adik2 kenit saya nie berjalan2 di putrajaya..
cuaca masa tue mmg sgt terik..panas membahang..
sepanas hati saya tuk inseden sebelum itu..
















x seperti yg dirancang,saya bersama ucu n adik2 teruskan jln2 kami..
saya sangkakn jom heboh kali nie best cam yg lepas2..
rupanye TIDAK!
x de pon gerai jualan yg offer brg2 RM10..
ish geram weh!
saya nak belikan jajan2 itu tuk adik2 saya..
lihat itu..
sgt terik keadaan di sana..
berpayung bagai kami..









cian si alia..smp berpeluh2 kepanasan..
x smp sejam pon kat sana..
aku grk trus..
singgah kat umah ira di puchong..
dah windu ngan ira..
yo lah! aku pick kad bank aku kt ira..
b4 jadi hak milik kekal..baik aku amik cpt2..
adik2 beria x mau blk umah lg..
so,aku bwk dorg makan mcd kat sek 3 dl..
dah puas makan,main2 sumer kami pon gerak balik umah..
mama dah bising suh balik..
takut aliya demam jalan lama2 sgt kt luar tgh2 panas..
hari ahad itu adalah hari yg best!
dah lama aku x bwk adik2 berjalan..
hope dorg hepi sebagaimana hepinye aku..
end of da' day..
sebagaimana kata mama..
aliya demam!!

No comments: