07 June, 2010

bb wina dtg


baru2 nie anak buah saya dtg kl..
so,wajib ar dtg umah atuk n wan dia nie kan..
anak buah saya yg hanya satu ini duk kat kedah..
mertua adik saya yg jaga..
kebetulan saya duk kat kg ms tue..
dgr bb wina dtg kl..
kemas baju..tarik mak ngah msk kete..
trus balik ke kl..ehem2 blk sg buloh..hi3..
mak ngah saya x penah jmp cucu sedaranye nie..
slalu jgk x jmp ngan abah wina nie..la3..
oh ya..
mak ngah saya nie albino..
seluruh badannye wane putih..
cam org puteh tue..
ms zmn jepun dl..
arwah wan saya sorokkan mak ngah dlm kepok padi..
takot org jepon tgkp..
sbb ingatkan org puteh..
pak long n ateh saya juga albino..

uik2..cite dah ke laut nie..
nak cite psl sape nie ek..
psl bb wina @ pasal mak ngah?
pape jer ar ek..
pastinye..
alia blur2 jer ada insan lain dok kat buaian dia..
dan dia sgt jeles..
ada insan lain yg tarik lebih perhatian..
mak n abah jgk..
dr dia yg sah2 lagi comel..ha3..

No comments: