08 June, 2010

pulang dulu yer..


saya sudah mau pulang..
balik ke jalan yg benar..ha3..
saya pasti windukan jalan ini..
jalan yg sunyi..pemandangan yg hijau..
pegi keje x jem..x stress..rileks jer..
hepi jer nak gie keje..x terkejar2 masa..
pasti jua windukan pokok ini..
teringat ms sek2 dl..
kita akan lukis gamba pokok cam nie kan..
kalu nak tau..
sejak saya masih kecil lagi..
begini ar rupa pokok nie..
x berubah keadaannya..
cuma makin tua jer ar..
ptg2..
balik dr keje..
saya suka jalan2 kat pekan sri menanti..
saya akan beli lauk tuk mak ngah masak..
beli jajan tuk di kunyah mlm nnt..
beli top up tepon ( silap2..en tam yg slalu top upkan)..hi3..
yg penting..
ms nie ar saya berborak puas2 ngan buah hati saya..
sambil lihat pemandangan indah istana lama sri menanti..
saya juga pasti windukan keadaan saya pegi kerja..
ceria n berkonfiden..hi3..
bukan apa..
saya kalu pg keje..sure muka 'x siap'..
smp opiz..baru nak pakai gincu bagai..
yo lah 6.30pg saya dh kuar umah..
muka saya akan berpeluh2 kalu make up pagi2..
kat cnie..
gie keje dh siap berdandan..ha3..
masuk keje kul 9pg ar katakan..
mmg layan beb!
saya pulang dulu yer..
ada masa..
saya dtg lagi..
uik2..saya mmg kena dtg lagi..
nie kan kg saya!
hi3..lupa plak..

No comments: