27 June, 2010

cuti2 with famili (final part)


full day of aktiviti adalah pada hari sabtu..
pagi tue..
saya ke sg nibong beli nasi lemak rm0.60 tuk breakfast..
dr t/hari smp ke ptg..
saya bersama famili bersopping sakan di sg besar..
ptg plak..
saya bwk adik2 berjalan2 tgk muara n sawah..
pas tue kami beli makanan laut yg segar kat pasar basah..

sementara nak tggu maghrib..
kami dok lenjan basikal n beca yg ada di d'nusantara..
dah lama x naik basikal beb..
byk kali saya terbabas..hi3

nie dok eksen jer..
tayar x cukup angin..
sbb zaim berat..ha3..
x mau ngaku tue,sndr berat..


aliya yg sgt hepi dpt naik basikal..
adik2 pon puas main basikal n beca kat sekitar laman..

malam tue hujan kjap..
arang kami tuk wat bbq..basah..
so,sementara dok tggu mak goreng makanan..
kami pon dok layan berkarok..
sambil dorg nanyi..aku layan kerang rebus..hi3..


abah plak dok lepas gian main pool..
bleh tahan jugak ar skill abah..hi3..

malam itu berlalu ngan sgt hepi..
walau bbq yg dirancang x jadi..
kami ttp hepi mkn bersama2..
sbb mama saya masak mmg terbaek!

No comments: