11 June, 2010

selamat..selamat pengantin baru mc enie


cantek kan hantaran nie sumer..
kalu saya..
x mampu ar..hu3..

abah ditugaskan jd penyambut tetamu..
tugas tetap abah sejak arwah atok sedara meninggal..

ms makan beradab..

posing2 atas pelamin..

ms batal air semayang..
suka tema dorg..
hijau + pink..
tp cam pelik pelik ek..
org laki pkai samping pink..
tp just nice tuk akad nikah..

selamat pengantin baru buat mak cik saya..
mc enie..
cousin abah saya..
lagi muda dr saya tau..
misi kt hospital selayang..
hubby dia polis bantuan kt bsn..
moga kalian berbahagia ek..

bersama mama n babah..
mama ms nie busuk lg..
br pas 'kerjakan' ayam..

nie adik sepupu saya..
fatin aima..
dia xdpt lepak lelama..
nak grk blk kampus dh..
amik inter course katanye..
moga succes ek atin..

No comments: