08 June, 2010

makan satay


ptg ahad itu..
mak teh belanja mkn satay..
sedap..
satay free kan..
ha3..
kami mkn kat hentian elmina arah utara..
kat gutrie h/way..

sambil org2 tua bersembang..
aku yg setengah tua..setengah muda nie..
kena jaga budak main kt tmn..
tue ar tugas aku sejak..huh!

anak2 ateh aku nie lasak weh..
x reti dok diam..
ikot sape ar dorg nie..
ikot lasak aku jgk kot ms kecik2 dl..ha3..
kalu gtue..confirm ar dorg cucu arwah wan terisah..hi3
kalu diperhatikan betul2..
kulit anak2 ateh aku puteh dia lain kn..
dorg nie ada gen albino yg kuat gak ar..
ateh aku kan albino..
tp anak2 dia x ikot albino dia..
cuma kulit dorg jer..
cantik..puteh mulus weh..
x macam akak sepupu dorg neh..
hitam berkarat..ha3..
(tp sebenarnye..aku sorg jer yg gelap dlm famili aku..hu3)

No comments: