24 June, 2010

selera rimba


selera rimba?
1. lokasinye yg kat area rimba..
2. makanan yg disajikan sumer mknan rimba..
3. cthnye..kijang,pelanduk,landak..
saya berpeluang dtg ke sini..
kebetulan saya wat lawatan ke klinik kesihatan bagan terap..
dlm perjalanan ke klinik desa merbau berdarah..
kami singgah lunch kat cnie..
sesuatu yg baru buat saya..


suasana lunch kat cnie mmg best..
damai jer..
dkt rimba ar katakan..
sambil makan..sambil dgr bunyik2 binatang..


ayam hutan goreng berempah..
sedap..isinye lembut..

udang galah goreng berempah..
nie peberet saya neh..
udang galah sg nie lain ek rsnye..
lain dr udang galah ternak yg sy slalu mkn tue..


kari udang galah..
saya x rasa yg nie..
tp dorg kata karinye sedap..

ayam kampung masak...erk...x ingat ar..hi3..
ayam kg kan kecik sajer..
lembut..sedap jgk dr ayam biasa..


nie paling best! paling sedap!
rendang landak..
yg bulunye tajam2 tue..
kita wat penunjuk ms ngaji kecik2 dl..
rasanye..
mcm kambing tp x de lemak..

jemput makan sumer..
siap ada ulam2 gtue..
mnum plak air kelapa..
layan weh..

kami ber5 makan ngan sopannye..
pewut lapor sbb br siap wat fizikal check..
ke klinik2 kesihatan dan klinik desa..


tuk maklumat lanjut..
kowg call en hamka..
tuk makanan exotic nie..
kita kena tanye dl..risik2 kabar..
takut stoknye dah abis..

No comments: