04 June, 2010

kete wira saya excident..




















































inilah keadaan kete wira saya yg excident..
baru berlaku pd rabu lps.
agak teruk gak kali nie..
skrg kete ini berada di bengkel..
x tau biler nak kuar sbb claim insuran kan..
skrg nie abah yg bwk wira gie keje..
aku bwk Myvi abah..hi3..
abah nak ke tmpt keje ms kejadian..
abah dilanggar dr sisi tepi kanan..
abah nak kuar simpang..
x smpt ngelak,berlanggar ngan org dr jln rahman putra..
report polis n tuntutan insuran dh settle..
yg x settle lg,kompaun ar..
nak wat camner..bayo jer ar..
aku x kisah kena byr bape pon..
kete rosak smp total lost pon x pe..
yang penting abah selamat..
abah x cedera..abah x de pape..
duit bleh dicari..
kete bleh dibaiki..
abah saya..
hanya satu itu ar..
tiada penganti yg lain..
mokhtar hj mohd salleh..

No comments: