25 June, 2010

2 wik berkg di sg besar..


selama 2 wik saya berodit disini..
kerjasama yg diberikan amat baik..
staff kat cnie pon ramah tamah..
senang nak wat keje..
setiap hari..
innova nie yg amik n anta saya..
saya bukan nak berlagak..
ada driver yg amik & saya..
ataupon saya dpt naik innova..
tapi..
saya sgt suka ngan no pendaftarannye..
BJF 4183..
4.1.83 - besday saya..hi3..

selama 2 minggu jgk ar saya ddk kt chalet nie..
di d'nusantara chalet..
lokasinye..
di jalan besar, sg haji dorani,sg besar..
layanan..
service dr kak azizah mmg terbaek..
saya suka konsep chalet nie..


pondok gazebo nie pon hubby kak azizah buat sndr..
tiangnye dr buluh..
import dr indonesia..
kalu nak tau lanjut psl chalet nie..
bleh calling2 kak aziziah 013-3139389


di umah kecil itu ar saya berkarok..
ada set karok..
bila2 masa pon bleh melalak..
free jer..
mana yg minat main pool..
pon ada disediakan set pool..
tuk wikend nie..
saya ajak famili saya berkg disini..
sajer cuti2..
rehatkan minda..
sambil2 tue..nak bwk mama saya..
bersopping di pekan sg besar!

No comments: