20 September, 2010

kebimbangan saya jd nyata


saya mmg dok risau nak bwk wira blk KL malam2..
sbb tue ar saya meng 'offer' kan diri blk KL siang..
so..cuti raya saya tmbh lg sehari..hi3..
kebimbangan saya menjadi nyata..
blk dr kelantan..saya isu penuh minyak brek..
suku perjalanan nak blk KL..
minyak brek adalah kosong!

jalan kat area bukit besi plak mmg cam haram ckit..
bergolak2 pewut saya nie lalu jalan cam gnie..
x hairan kalu byk giler excident kat cnie..
keadaan jalan adalah sgt x best!
saya byk main ngan break..last2 rasa loose jer..
tanda merah handbreak tue pon nyala gak..

babah saya x sedap hati..
kat area cheneh tue..
ada bengkel kete..trus jer berenti mtk bantuan..
melanguk ar kami seketika..
tggu pomen tue check mana yg patot..

akhir bicara..mmg ada bocor ckit ctue..
kedai spare part tutup..
mamat pomen tue leh tampal mana yg patot jer..
bleh ar bertahan..kalu takat nak smp umah..
tunggu berjam2..tampal ngan solotep ckit jer..
kena charge beria2..erm..dah rezeki saya..layankan ajer..

settle sumer..kami bertolak blk KL..
smp kat hentian gambang..
berenti makan jap..punye ar ramai..
cian kat babah..x larat nak berdiri lama2..
saya tapau nasi lemak..kami berkelah kat wakaf..
settle sumer..saya truskan drive blk umah..
smp sg buloh kul 1.45pg..
smp umah sewa shah alam 2.30pg..
esoknye..kena msk keje dh!

No comments: