10 September, 2010

salam lebaran 2010


salam lebaran dr kami sekeluarga..
babah saya..en mokhtar
mama saya..pn rujiah
anak sulung mereka..marliana
anak ke 2 mereka..zulhilman (blk beraya umah mertua)
anak bongsu mereka..zuhaili..
moga lebaran ini..berikan sedikit sinar buat kita sume..

tetiba tmbh anak lg 3 org..ha3..
zaim..anak buah saya..
danial n darwish..anak bucuk mama sy..
dorg nie sumer adalah memenuhi ruang kete sajer..
sronok raya kalu ada bdk2..baru meriah kan..

pic raya kami di pagi raya..
bersama tuk dan che mie sy..

pic keluarga besar che besah..
sebahagian dr kami..
yg x de dlm pic nie:
1. wife abg sepupu saya bertugas pg itu..
2. adik sy yg tgh sekeluarga..raya kat kedah..
3.adik sepupu saya sekeluarga..raya umah mertua jgk..
4. ayah su saya..x mandi lg kot masa nie..ha3..
7 anak..3 menantu..
12 cucu..3 cucu menantu..
2 cicit..n coming lg 2 cicit..hi3..
next year..tmbh lg sorg cucu menatu ek..iallah
alhamduillah..

saya with cousin..dik gee..
sgt pintar gadis ini..
skrg tgh wat master kt upm..
pelajar paling muda dlm kelasnye..hi3..

with dik ang..
sgt kreatif mamat nie..
dr kecik suka reka mcm2..
sgt fanatik ngan enjin..
skrg blaja kat miat,nilai..

with abg sepupu saya..ayie..
saya sgt rapat ngan dia ms kecik2 dl..
mana dia ada..sure saya nak ikot jgk..
skrg dia jd pengajar kt kolej teknologi bestari..
kebetulan kolej yg adik bongsu saya study dl..
yg penting..kolej tue bwh kelolaan ex big boss saya..
with aiman n fatin..
mereka adalah warisan saya..
warisan uitm! ha3..
aiman kt uitm perak (aduh..windu kenangan itu)
fatin plak kat uitm dungun..
menjadi anak2 ayah ude saya..
sambut raya di terengganu thn nie mmg sronok..
ada adik2 yg meriahkan suasana..
best tgk gelagat dorg kira duit raya..
sgt windukan kenangan kecil2 dl..

No comments: