22 September, 2010

saya suka hari rabu


(credit to google picture)

1. super wed : rm6.oo only
x ramai yg suka tgk wayang wikday..so,x ramai org..x yah beratur pjg..
tuk rabu yg lalu..saya tgk 4 madu..
mmg best..byk pengajaran..bleh jadi panduan tuk kita..
duit bukan segalanya..tp segalanya berkenaan duit..
kasih syg yg dipupuk x perlukan duit sgt..
duit tue just nak top up kasih syg jer..
(ini pendapat saya)

sbg contoh..
kalu kita kekurangan duit..bile besday yg tersyg..
kita bleh wat card sndr..masak sndr tuk raikan besday dia..
kalu rezeki kita melimpah ruah..
x de salahnye nak wat besday party besa2..
bg hadiah mahal2..sbb kita mampu..
dasarnye..kita syg psgn kita..
walau dgn apa jua cara kita tunjukkn syg tue..


2. show ur pink : baskin robbins
saya bleh makan ais krim murah..
beli satu scoop..free satu scoop..
mmg best!
just tunjukkan apa2 sajer brg anda yg wane pink..
anda dah layak tuk promosi ini..
hi3..saya suka hari rabu!

2 comments:

Arash Libra said...

x penah mkn baskin robbin :(

yaNa said...

yer ar..sbb ko slalu mkn new zealand ais krim n gelato kan..kan..kan..hi3..

murah rezeki..aku belanja mkn baskin robbin ek..arie rabu jer..hi3..