06 September, 2010

rendah jem demi sesuap nasi..


tgk tarikh pon dh tau n3 nie dh basi kan..hi3..
biler saya OS..saya mmg x menyempat nak update blog..
2 wik rasa cam 2 hari sajer..
3 skop odit..nak check fail bertimbun2..
wat sesorg okeh..sanggup?
adeh..mmg sgt mencabar di bulan pose ini..
tmbh plak kt hospital ampang..
yg confirm2 lalu mmr2 yg jem siang malam tue kan..

pic nie saya snap pd hari terakhir..
dah kurang bertimbunnye..
kalu idak..x dpt nak bayangkan..hu3..

beginilah keadaan jalan pd waktu pagi..
jem beria2 okeh..
saya kagum pd mereka yg sggp meredah jem pg2 begini..
kental sggh semangat dorg kan..
saya baru 2 wik..hampir hilang sabar jadinye..
nie plak situasi nak blk..
masih lagik tempuh jem..
huh! pegi keje jem..balik keje jem..
demi sesuap nasi......
sekian...

No comments: