28 September, 2010

sesi beramah mesra di hari raya


tetamu pertama ke open houz saya..
hairie..rakan induksi saya..
saya wat open houz nie pon sbb hairie nak dtg..

psgn yg kini dilamun cintun!
saya suka ngan pilihan rakan saya nie..hua3..

rakan sek saya..ederq..
sgt hepi tgk dia berselera mkn..
next year iallah ederq dtg ngan baby comel plak ek..

mastura geng court shah alam..
skrg keje kat ppum..
dh 2 thn x jmp ngan mas..
anak yg comel..cute giler..hepi famili!
ira yg dtg bersama frenz yg sempoi..
seronok borak2 ngan dorg neh..
tq dtg yer..
kami ber tiga adalah berjiran suatu tika dl!
ayong..angah..kak lina..
nie ar adik2 saya dl..
rakan main kejar satu flat..alahai windunye zmn kanak2..
ayong yg dtg with hubby n bbnye yg comel..(dlm buaian)
baby sofea itu adalah sgt comel ok..
pandai borak2..siap gelak beria2 lagik..
angah n hubby yg dtg dr jauh..setiawan,perak
teme kasih yer sudi dtg..
kak lina doakan moga thn ke 4 korg nie..
korg dikurnikan cahaya mata yer..
sabar ek..muda lagi tue..honeymoon dl..hi3..
azie geng court shah alam..
smp jgk dorg sefamili..
teme kasih sudi dtg yer..
geng court shah alam jgk..
kak tie & abg busran sefamili..
comel x bf saya tue?
dh besa pon dia..dtg opiz dl..
bukak2 pintu jer..trus jerit nama "kak yana!"
alahai..sgt sweet ok..kenangan itu..
geng uitm perak..
syafiq + lean..ijad + wife + baby..
dorg dtg satu kete..
agak lewat smp sbb sgkt jem..
pas mkn2 ada plak game bola live..
sure ar tmbh sgkt kan..hi3..
nie ar baby ijad..
baru 30 hari lihat dunia..
rambut baby gurls nie sgt cantek!
ibunye dah kuar jalan2 beraya..
pantang zmn moden kini..hi3..
geng uitm saya..
nazim yg dtg ngan kwnnye along..
thanx korg sudi dtg yer..
aksi ini di ambil ketika mereka asyik tgk 'gf' kapot nie..ish3..
geng sek + uitm + plk uitm + harmony
br prsan..shila nie mmg 'pjg jodohnye' ngan saya..
kunjungan dr tetamu yg saya nantikan..
dr DD anak buah yg saya syg bangat!
shila n abg lan dtg agak lewat..
sbb shila full day class arie tue..
x pe..yg penting dorg sudi dtg memeriahkan majlis.. ;)
sgt sweet ms nie..
suh salam tangan..
berebut nak cium tangan msg2..
nasib x terantuk kepala..hi3..
tetamu terakhir + kunjungan vvip majlis nie..
en tam dan sekeluarga..
sbb dorg dtg paling lewat..
kami masak special..makan nasi..hi3..
majlis open houz famili saya tamat jam 12 tgh malam..
teme kasih pd sumer yg jayakan majlis kecil ini..
teme kasih byk2 tuk 'org kuat' majlis..
kak siah ngan kak min..dorg x putus2 wat keje..
mak saya plak masak adalah sgt sedap!
abah plak sponser duit raya tuk yg sikenit2 sumer..
en tam tolong saya kemas2 mana yg patut..
follow saya drive blk shah alam jam 2 pagi!
misi beramah mesra di hari raya saya berjaya!

1 comment:

ederq said...

aku lapa tp aku mkn bihun sup je! sebab segan nk 2nd round. hahaha!
tq for having us :)