20 September, 2010

tempat nikah


inilah tmpt yg saya perlu tuju sebenarnye..
b4 raya arie tue..
babah n mama saya dh ke pej agama terengganu..
anta form dr pej agama selangor tuk dptkn pengesahan..
org pej agama kata "bereh" buleh nikoh doh nie..ha3..

(picture credit to google picture)

langkah seterusnye..
saya perlu ke pej pengurusan tamadun islam..
saya merancang tuk bernikah kat cnie..
kat masjid kristal..
x jauh dr umah nenek saya..
saya dpt kerjasama yg baik dr staff cnie..
adik nang mmg baik..
so,segala urusan majlis saya disini nnt..
adik nang yg akan uruskan..lega hati saya :-)

(pic credit to erna butik)

dr masjid kristal..
saya bwk kete laju2 amik mak cik saya kt tanjung..
saya nak ke butik pengantin plak..
nak wat tempahan pelamin dan make up..
tuk baju persalinan..saya dh tempah sndr..
kami kan comel..payah nak sewa baju nie..hi3..
(pic credit to erna butik)
tapi tuk 2 butik yg saya pegi..
x amik single order..
sumernye adalah pakej sajer!
harga x kurang dr rm1,700 ++ plak tue..
walau saya x mau amik baju,hiasan bilik pengantin n gamba..
dorg bagi kurang rm4oo jer..
call en tam..tiada respon di sana..
camner nie?
(pic credit to erna butik)
masa dh suntuk..
saya perlu cergas blk ke KL..
keadaan wira adalah x best buat ms skrg..
ada bocor ckit kat minyak brek..
kena grk awal..jadi pape payah!
saya pulang ke umah nenek ngan hampa..
x settle jgk urusan saya yg satu itu..
tetiba mak cik saya bwk jiran dpn umah beraya..
kak aini itu wat part time mengandam!
ya allah! syukur pd padamu..
dia setuju ngan apa saja yg saya request..
pelamin..make up dan juga aksesori..
harga bleh runding..itu yg penting!
lega hati saya! teme kasih byk2 yer kak aini..
so..bleh pulang ke KL ngan hepinye!

2 comments:

MieZa said...

akak, kawen jgn lupa jemput saya =)

yaNa said...

iallah..sure dijemput!
dtg ngan farid jgk ek..

majlis kat t'ganu nie..
mieza dh blk melaka rasanye kan..
kalu masih di t'ganu..jemput dtg yer..
19 nov..save da date!