19 September, 2010

kunjungan raya (final)


walau ddk berjauhan kini..
dorg tetap akrab..
yg pastinye..pas pantang,mama sy yg jaga dorg..
kasih sayang tue berkekalan smp kini..hi3..

okeh! kita smbg cite kunjungan raya..
dr umah abg ngah..kami trus ke pantai sri tujuh..
ms nie dah agak gelap..
tp x jauh sgt pantai tue sbnarnye..
dlm masa 10 min kami dh bleh smp..
adik2 adalah sgt meriah ok..
sumer x sabar nak main ngan air laut..

tapi nasib agak malang..
saya terlepas simpang ms lalu hospital tumpat..
GPS adalah x membantu ms nie..
coveragenye non ado yer..
ikut jer ar sign board..
kesudahnye..maghrib br smp kat pantai sri tujuh tue..
sumer org dh balik..
utk x hampakan adik2..
kami gie ar jgk kat pantai tue..
bagi dorg merasa main air kjap..
dlm 10 minit pas tue kami grk naik..
layan kepok lekor + air soya sambil berweb cam ngan alia..
coverage BB adalah cemerlang kat cnie.. ;)
hanya 3 umah sajer yg smpt kami beraya..
pagi esoknye..
hanya saya ngan ucu jer yg tggl kat umah..
mereka yg lainnye..pg smbg beraya..
malas nak ikot..x dpt duit raya pon..ha3..

sementara tggu dorg blk..
saya ngan ucu plan nak jmp ijam..
kawan baik saya yg juga kawen dihari raya 2 thn lps..
jodoh dia ngan org kelantan jgk..hi3..
saya nak jmp ijam sbb nak amik biskut raya tuk abg ngah..
salah saya jgk..sgt lembab order biskut raya tue..
biz mertua ijam mmg sgt maju..
tmbh plak musim raya gnie..
mujur ada stok lg kan..ada ar rezeki anak2 abg ngah..
kami satu kete..saya..ucu..abg & kak ngah n eijul..
kami bertandang raya umah uncle zul di wakaf baru..
ijam x reti nak ke tumpat..so,kami ar yg kesana..
dpt jgk saya jmp sofea..
last jmp ms dia br lahir..2 hari..
skrg..adalah sgt debab ok..
pandai sembang2 dah..sgt comel!
ptg tue kami gerak blk ke terengganu..
ucu..mama ngan zaim trus blk KL..
smp t'ganu..packing brg2 then trus chow!
saya? sgt ar x larat nak drive trus..
saya ada urusan yg x settle lg..
bsok last change nak settlekn mana yg patot..
sekian cite kunjungan raya di kg!

No comments: