15 January, 2012

Awish saya dah berani..

Walau dah msk darjah dua tahun nie..awish nie masih lg suka kartun2 neh..tambah plak kartun upin & ipin neh..byk kali dah dia ajak saya nengok kartun nie..baru2 nie jer ar saya dpt tunaikan hasrat hatinye.. ;)

Kami pegi dh malam..so,kedai upin & ipin tue pon dh tutup..fuh! selamat duit akak ko..hua3..jadinye..hanya dpt bergambo jer ar kt wall luar nie..
Sblm pape..kami singgah makan di restoran upin & ipin yg hanya berhadapan ngan studio neh..bukan main hepi lagik biler tgk kad menu yg penuh ngan karekter upin & ipin..menu yg disediakan banyak pilihan..kami order tom yam..nasi goreng n kueh teow..sumer sedap!  
Malam tahun baru tue..mmg jem kt mana2..kami plan nak tgk firework kt icity..tp limpahan kete smp ke faderal highway..ohh tidak ler kami nak meredah jem yg berliku tue..biler dh x tau nak kemana, kami pon decide ar ke fun fair yg kebetulan berlangsung di sek 13..

Biler dh smp fun fair nie..game dia mmg best2 ar kan..pusing sana pusing sini..terbang sana terbang sini..erm..tapi sesuai ker ngan kitorg neh? nie game tuk bebdk..rm4 tue sekali naik..nmpk cam simple sajok tp ngeri jgk kalu saya sndr yg naik..
Yeah! mamat kenit nie yg berjaya naik sndr tanpa saya..pada mulanya dia nak nangis jgk biler saya berkeras x mau join sekali..nie game bebdk weh..(sbnrnye saya yg takot) awish naik ngan sorg adik tue..saya tanye awish,smpt x berkenalan ngan kwn baru? dia senyum jer..dia jwb..x sempat nk berkenalan pon..gayat kt atas tue..hi3..

Saya hepi biler awish dh mula berani..sblm nie dia nak mandi kt pool pon takut2..tmpt tinggi apatah lg kan..mmg x ar dia nak mencuba..masa kitorg gie desa waterpark,dia dah mula berani berenang sndr.. ;)
 X puas naik satu game,awish ajak abg pjul dia main game lain plak..kali nie lg mencabar..biler awish dh panas, dia seronok plak nak main mcm2 game..tp nilai token mahal bebenor..rm2 tuk setiap token..satu game smp 2 token @ 3 token..fuhh! mahal..
Awish yg makin hepi dan abg pjul yg dah penin2 lalat dok berkali2 berpusing2 naik buaian tue.. ;)

Okeh! saya x takut lagi.. ;)

No comments: