14 January, 2012

Biler sedara dtg bertandang

Dah setahun saya kawen..kami bahagia walau masih blum mampu dikurniakan cahaya mata..alhamduillah..saya bersyukur atas nikmatnye.. ;)

Dalam setahun nie..ada beberapa kali kali saya wat majlis makan2..biler wat majlis neh..sure ar mak saya akan back up saya kaw2 punye..juadah adalah semestinya dr air tangan ibu saya kan..hi3..saya masih x punya kekuatan tuk handle majlis saya sendiri..ohh..camner ar gamaknya biler ada tetamu yg tetiba sampai depan umah saya nie..apa yg saya nak hulur neh? nak bagi minum air apa? masak air reti ar..hua3..ohhh saya kena mula belajar..

Biler ayah ude saya ckp nak dtg umah..saya kelam kabut! ohh..panik kejap..jauh ayah ude saya dtg dr kuala t'ganu..x kan nak bg makan biskut kering sajok..cpt2 call mak..nak wat apa nie? nak hidangkan famili ayah ude apa nie? trus laju2 amik mak akhirnye! hua3..masih x mahu berdepan ngan realiti lg saya rupanye..hua3..  

Alhamduillah..ptg sabtu itu meriah umah kami..famili ayah ude dtg melawat kami sekeluarga..adik saya sekeluarga pon turut sama bertandang meraikan kedatangan ayah ude sekeluarga..berkumpul ar kami beramai2 ptg tue..
Ohhh..windu ngan sidebab faris tomey2 nie..geram ngan pipi dia..windu ngan telatah dia..agah dia ckit jer..dah terbahak2 dia gelak..ohh saya windu ngan dia walau slalu dpt jmp dia skrg nie..oh cyg! mak long windu sgt ngan faris.. ;)

No comments: