13 January, 2012

Memborong Ros Kerepek di Banting

Saya berpeluang ke banting tuk wat audit..nie kira keje luar terakhir saya tuk penghujung 2011..kerja tetap jalan mcm biasa sambil otak nie ligat memikir apa yg syok kat banting nie..biler saya call member baik saya si angah..kerepek! itu adalah antara tarikan utama kt banting nie..
Kami berempat..saya,niza..dan peg saya syam n mrs lim gie ar cari fazz kerepek yg pames sgt tue..siap gps yg x tahan tue..alih2..sesat tah ke mana2..aduhai..dlm dok sesat tue,kami jmp sigboard ros kerepek..berzass kami ke sana! alhamduillah..senang nak cari ros kepek nie..kalu kowg nak datang cnie..bleh refer kt blog ROS KEREPEK..amik ko..bukan main besar lg saya linkkan ros kepek nie..

Bermacam pilihan yg diberikan tuk pelangan cuba/rasa setiap keluaran mereka..ada deretan kepek ubi, kentang,pisang dan juga keladi yg dorg jual..dorg jual ikut pelbagai paket..ada yg 500g dan juga 1kg mahupon 3kg..terpulang pd citarasa pelanggan nak yg mana.. 
Antara yg sempat disambar..saya beli tuk famili dan juga tuk famili ayah ude saya yg nak bertandang ke umah hari minggu tue..saya sgt teruja biler harga kerepek kt cnie jauhhhhhhhhh lebih murah dr kepek yg saya slalu beli tue..tetiba terpikir nak jual kepek peket2 kecik kt opiz..bleh kaut byk untung neh..wah berangan nak jadi tokey kepek plak..
Plastik dorg pon ada cetakan nama perniagaan dorg..kelass kau maria.. 
Sahabat saya yg sempat saya lawat biler wat odit kt banting nie..dh hampir setahun si haikal nie..baru kali ini saya berpeluang nak lawat dia.. ;)

Terubat kejap biler dpt bergosip panas ngan angah..sahabat baik saya di uitm dl..biler angah dh ada handbeg nie..payah ar ckit nak dating2 cam dulu2..alhamduillah angah dh ada 2 org anak..dua2 lelaki..si haikal nie anak bongsu dia..yg sulung hakimi..muka mmg sepesen ngan ayahnya..hi3..ermm..biler ar lg saya bleh jmp ngan angah ek..x puas borak2 ngan dia..x jauh mana pon..banting sajok..x sampai 45min pon dr umah.. ;)




No comments: