19 January, 2012

kursus? layannn...

Sesungguhnya saya amat2 bosan ddk kt opiz spjg awal thn nie..rakan setugas amik cuti tanpa gaji sebulan..so,sebulan jgk ar saya x de keje..bos x tau nak bg keje apa kt saya..x kan nak bg saya odit sensorg kan..oleh itu..saya pon laju2 mtk nak gie kursus..

Melepaklah saya di ceruk nilai nie selama 4 hari 3 malam..tinggalkan en somi (1st night dh windu beria2)..dapur..kain baju yg x berlipat tue sumer..kekdg tue penat jgk kan nak uruskan umah tangga yg cuma 2 org ahlinya..sesekali dpt rileks ckit ok gak..jauh dr hiruk pekik jem..x perlu susah hati punch card merah..hi3..
Abis kelas pkul 4.30ptg..kekdg tue pkul 4.15ptg saya dh siap2 sembunyik dlm selimut sambil layan tv..tepat jam 7.00 mlm gie makan malam..x payah nak beria2 masak..pikir2 menu bagai..hadap jer ar apa yg org bagi kita makan..

pas tue? bosan tahap giler babeng punye..nak online,PI x bleh plak kt cnie..x tau nape,mgkn coverage P1 x de kt area Unifi..mgkn jgk..berboring2 ar saya sensorg dlm bilik nie..nak blk umah,malas terbit didlm hati..kalu ada yg jemput syok ar jgk kan..oleh itu,bukak satu jer lampu..ddk diam2 dlm selimut then ZzzZZZ..tido adalah terapi minda yg terbaik buat saya setakat ini..hua3..

Dalam kelas pon bukan berkwn sgt ngan org..mulut nie cam ada berlian biler nak berckp tue..yg saya borak x smp 100 perkataan selama 3 hari dlm kelas cuma ngan rakan sebelah n rakan dihadapan..selebihnya? senyum..bagi sedekah..hi3..
Gambar kenangan..kalu ada sesapa tepon @ email nnt,saya refer jer kt gambo nie..nak igt muka sowg2 payah..ngan gambo RM10 nie,bleh ar saya kenal mana satu gerangan orgnye..hi3..

Ohhh..saya terserempak ngan kwn lama uitm dl, nurul dan juga en laloquee (biler ar bleh jmp ngan wife dia plak..kak jemah yg hot tue..hi3)..cuma diaorg hadir kursus yg berlainan..punye ar lama ddk cnie..hari terakhir br saya n nurul berjmpa..gtue ar kaedahnye kalu jalan tue tunduk ayu jer kan..mana nak tgk org..kalu x,ada ar jgk kwn nak bersembang..kwn berjalan merata kt nilai neh kan..

Arie nie saya dh masuk opiz balik..okeh! saya dh start boring balik..Niza! sila pendekkan cuti kau!

No comments: