29 January, 2012

cite cuti? update kendian k..

Saya plan nak update cite cuti kt gambang arie nie..sekali.....saya lupa nak copy gambo gambang yg saya save kt pc opiz..hadoi!! kena ar update bsok jgk gamaknye kan..

Skrg nie saya di opiz en somi..yes! dia kena keje arie nie..skrg nie payah dah nak set dating tetiba jer..dia slalu sgt kena keje arie minggu skrg nie..saya sbg isteri yg redha (redha itu ikhlas kan) follow jer ar rule baru kt opiz en somi nie..

Sbb saya amat bosan ddk umah sensorg walau berlambak2 baju yg dh basuh x berlipat..berhimpun baju keje yg kena iron..berdebu dah lantai yg kena mop..berdaki smp berinci2 dah bilik air..saya tetap x mau nak ddk umah..masih gedik nak temankan en somi kt opiz dia nie.. ;)

Saya sbnrnye nak study tuk gie exam penguasa kastam sabtu depan..walau masih sedih x lulus exam peg antidadah arie tue..saya tetap nak cuba nasib tuk exam kali nie..mana tau rezeki saya lulus plak kali nie kan walau tau hrpn nak lulus adalah tipis kalu study x kencang mana..asyik dok belek2 fb ngan blog jer kan..hi3..

Okeh! doakan saya dipermudahkan jwb exam tue nnt..dan oleh itu,saya selitkan gambo kami berdua yg terkini ms digambang arie tue..saya suka gambo nie sbb dr kamera yg mahal..so,nmpk gmbr cantek..ramai plak kwn2 yg 'like' kt fb saya..hua3..sekian


p/s: ada cite sedih berlaku pas kami reramai balik bercuti yg hepi dr gambang arie tue..saya doakan moga segala kekusutan yg berlaku dpt dileraikan dengan baik..apa yg berlaku punya byk hikmah yg tersembunyi..beri pengajaran jua pd saya..keikhlasan dan kepercayaan jadi tunggak dlm hubungan..saya doakan moga sumernya hepi2 sajok walau kami sumer hidup sederhana seadanya..amen..

2 comments:

.a.s.y.i.k.i.n. said...

insya allah semoga kita berdoa excellant jawap !! ehehhe nk dok sblh ko! eheh

yaNa said...

kein: sudah semestinya..kurang ckit gugup biler ddk sblh kwn sndr.. ;)