03 January, 2012

dia niat memuji tp saya plak terasa lebih2..

Sejak dpt 'lesen' berfb di opiz nie..saya rajin ar belek2 profile org lain..tgk gambo2 dorg..biler saya singgah kt page sorg abg nie..saya tertarik nak tgk pic kawen yg dia snap..ternyata hasil kerja dia mmg best..saya pon tumpang kagum gak ngan kegigihan dia nak hasilkan kualiti gambar yg baik..salah satu komen yg memuji abg nie lebih kurang begini..
See..siap ada yg like lagi..melambung btul abg sorg nie puji abg pojie nie kan..meh kita tgk hasil gambar yg dia nukilankan tue..
cantek kan gambar abg pojie nie snap..kena pada suasana..kena pada gaya dan cocok ngan gambaran sekitar..yang saya boleh confirmkan..gamba nie x diambil kt studio ek..mmg ambil kt kwsn celahan pokok2 nie..
lg satu saya nak bagi tau..sayalah MODEL YANG TAK CANTEK itu..cian abg pojie x dapat bonus..

No comments: