03 January, 2012

kalu saya ngidam..dah tertunai sumernye.. ;)

Nasi kerabu di gerai Abe Simpang Empat..Rantau Panjang
yang nie nasi kerabu kering..ada jgk yg berkuah..saya suka yg kering..sambal ikan dia sedap! 
Kueh Che Mek Molek..Wakaf Bharu..
dah setahun saya ngidam nak makan..mmg merata che mek nie dorg jual..tp tekak saya nk yg kt wakaf bharu jgk.. ;)tiap kali balik cnie..asyik tutup jer gerai nie..kali nie..alhamduillah..dua kali saya beli..
 Roti Tempayan..Wakaf Bharu
ada org janji ngan saya nak bwk ke sini.. tp janji tinggal janji jer ar kan..hi3..akhirnye en somi tersyg jgk yg tunaikan hajat saya nie..kira rezeki kami pagi tue..tggl last 2 kpg jer roti tempayan nie..colek ngan kuah gulai daging..terbaek!
Ais Krim..Rantau Panjang..
nie bukan sebarangan ais krim..ada mcm2 rencah dlm ais krim nie..ada jagung..ada kek..ada cendol..mcm2 lagik ar..harga? hanya RM2.00 jer..mmg abg nie meniaga kerana Allah ar..
Satay ikan..Rantau Panjang..
mcm2 jenis satay dorg jual..ada satay ikan..satay ayam..satay daging..ada jgk ketam..udang..dorg akan salai dl satay nie dan dicolek ngan kuah cili..cili manis atau cili pedas..just pilih2 mana yg berkenan..sumer sedap!

No comments: