23 July, 2012

Iftar hari ke 2

Smlm saya berbuka di umah mak..sblm tue umah mak mertua..umah mana2 pon,tetap meriah jgk.. cuma lebih kt umah mak,ada karipap! hi3..saya x ngandung..cuma teringin sgt nak makan karipap yg mak buat..nak suh mak,x smp hati..takot mak x larat..biler smp sg buloh jer..semerbak bau inti karipap daging! walaweh! syg mak byk2!


Pas tolong mak uli karipap,kelim karipap dan masak karipap..saya dan mereka menjelajah bazar ramadhan kt rahman putra..saja nak layan tekak awish yg mula berpose tahun nie..memula tue,lembik! smp jalan pon x larat..usahalah jgk saya nie mendukung..pas saya,busu plak..gamak x larat,en somi take over..adeh! rasa cm excercise btul ar smlm..

X de apa yg menarik minat kami..nak beli murtabak,punye arrrrr ramai beratur..nak beli ayam percik,x de plak..belek tue x minat,tgk yg nie x berkenan..alih2 beli air jer ar..sambil2 tue jmp kwn2 lama yg kebetulan singgah ke bazar..cuti wikend kan..ramai ar yg amik kesempatan nak berbuka ngan famili..

Okeh! arie nie giliran berbuka umah mertua plak..adik ipar kata nak wat kueh tiow..cam selera jer..x pe,saya tetap carik nasi nnt..x ngam pewut nak makan lite2 sajok waktu berbuka..hi3..
Selamat berbuka sumer.. 

No comments: