12 July, 2012

Kasi rojak


Cam best plak wat n3 rojak cam gnie..malas nak post satu2..lalala..
Saya kena wakilkan bos dr hq tuk hadir meeting..slalunye mmg saya jer ar yg kena kan.. x bleh nak citer pjg2 sbb bos hq baca jgk blog neh..hua3.. biler meeting ngan 'org besar' nie saya mmg slalu jd mangsa tapau dorg ar kan..sabo jer ar..mujur tn pengarah baik..slalu back up saya..tq dato' ;).. meeting dr pagi smp ptg..x tau ar nape lama sgt masa nak diambil tuk capai kata pakat..sudahnye..balik tue saya mentidoo lalu skip acara masak-masak tuk en somi..ha3..dorg yg stress kuar idea..saya yg penat otak..penat memerhati.. ;)


Anak buah en somi si putri nie dah makin debab..tomey sgt! pandai borak dah..wat perangai pon iye jugak..kalu agah2 dia tp x amik dukung,mmg radang ar dia..x sabar tggu besar ckit..bleh curik bwk gie jenjalan..

Opiz saya sblh concorde hotel nie..arie tue dorg ada wat majlis agihan bubur lambuk..wah! makan free beb..saya x suka kan..hi3..ptg tue saya temankan en somi gie temujanji..masa en somi anta blk ke opiz,kami sajer ar lalu nak amik awal bubur tue..sekaliiiii..dorg x bagi! kena tggu lg 10 min sblm majlis dorg start..alah..apa salahnye bagi trus jer kan..berlalulah kami ngan hampanya..hu3..naik opiz,mujur kak ina ajak gie lagi..rezeki kami dpt 2 bekas sowg..bleh kongsi ngan en somi.. ;) brg free mmg berebut kan walau x de ar sedap mana sgt..hua3..

No comments: