14 September, 2009

berbuka pose@miti



sronok layan keletah anak kak ita yg bongsu nie..
nama dia rusdhan..5 tahun..comel!
taat dia dok sblh ummi dia ms kami dgr tazkirah ramadhan..
tok pa' pon suker kat dia..
rugi sgt aku x snap pic ms tok pa' bersalam ngan dia..


aku ngan kak ita wakil dept tuk majlis berbuka pose with YB menteri..
sblm tue ada majlis edar bubur lambuk..sedap!
majlis dimulakan dgn tazkirah ramadhan..
pas tue kami berbuka pose ala kadar b4 semayang maghrib..
pas tue br majlis utama,berbuka pose..
then semayang teraweh yg di imamkan oleh tok pa' sndr..

kak ita x smp hati plak nak bagi aku pg sorg..
kalu dia join event nie,camner plak ngan anak2 dia?
susah2,kak ita kaut sumer anak dia join event nie..
aku mmg suka ngan bdk2..
takat nak jaga 3 org nie,aku dh biasa..
anak2 kak ita baik,x wat perangai..
kalu adik2 aku? mau ribut!

sori..gambar ms berbuka aku x smpt snap..
syok sgt makan + layan karenah bdak2..
hehehe..

No comments: