25 September, 2009

mari beraya @ tanah merah,k'tan


raya ke 5 aku dah bertolak ke tanah merah,kelantan..
aku nak pg umah adik2 aku..
nie kira acara wajib ar tuk bertandang ke sini tiap kali blk t'ganu..
kami bermalam disini sblm besok ke pasir mas n tumpat..
kami rancang nak amik danial kt kg dia n hadiri majlis solat hajat kat umah abg ngah di tumpat..
kali nie raya lebih meriah,ngan kehadiran ustaz aidil..
hehe..nama baby comel nie..
muhammad danish aidil b mohd faizal..
anak abg faizal n kak tie aku yg ke3..
baru 62 hari..comel kan?

abah aku mmg hepi dapat jmp ngan dorg nie..
dr kecik mak aku jaga aina n aiman nie..
bila berpisah tue,terasa lah sgt2 nye..
dapat jmp balik..
mmg x tergambar kegembiraan mak n abah aku..
tuk aidil,aku belikan benda alah nie..
apatah nama dia..aku pon x tau..
suka aku tgk dia dok gapai bola2 yg bergantungan tue..
tuk aiman,aku belikan kereta kawalan jauh..
tuk aina plak..aku belikan sandal garfield n beg sek barbie..


adik2 aku with cousin dorg yg kebetulan dtg beraya..
adik2 aku smp skrg x reti ckp k'tan lagi..
masih kuat lagi kot didikan dr mak aku..
dah setahun berlalu..
aina masih lg x dapat nak suaikan diri di sek..
dia ngadu ngan aku,dia x paham kwn2 dia ckp apa..
tapi nasib baik ar,ms exam,dia bleh score..

No comments: