21 September, 2009

raya pertama@kuala t'ganu..


setiap tahun sejak aku lahir lagi..
aku mmg beraya kat t'ganu..
x tau ar plak tahun2 mendatang kan..
kena raya kat pulau indah,port klang..
huhuhu..x best raya kat kl!

seperti biasa..
umah nenek aku mmg jadi tumpuan..
dr pas org semayang raya,smp ar ke malam..
x putus2 org datang beraya..
penat weh nak layan..
tapi best sgt dpt jmp sedara mara..

bila dah lewat petang..
baru kami dpt berjalan ke umah jiran2 nenek aku..
umah pertama sure ar umah ayah ude aku!
kat sini baru ar dapat makan n bergambar!
punye ar x terlayan sedara mara yg bertalu2 dtg tadi..

adik beradik abah aku ramai..
tapi ramai yg x kawen..
just 3 org jer yg kawen..
so,sepupu aku sekerat jer ar..
harap ayah mud jer ar yg beranak ramai..
ayah mud 7 org anak + 1 menantu + dah ada cucu sorg..
ayah ude 2 org anak..sepasang..dua2 kat uitm skrg..
abah aku 3 org + sorg menantu,next year iallah bercucu ar abah aku..
hehehe..

snap picture bersama bakal pengantin baru..
cousin aku nurul fatihah..
iallah bulan jan nnt,bergelar isteri ar nnt dia..
aku? nanti dulu ar..
bagi adik2 jalan dulu..lalala..

mama aku bersama biras2 nye..
nie sesi bergosip bagai ar nie..
topik hangat raya kali nie adalah kawen..
dah abis topik ker..sensetip isu okey..
lalala...

No comments: