27 September, 2009

ke pasar n pantai..


sepatutnye pagi nie kami balik ke kl..
disebabkan driver penat blk lewat dr k'tan smlm..
kami tangguhkan perjalanan ke ptg..
hehehe..
aku malas nak balik awal sbnrnye..
ngantuk! nak tido lagi..

pas b/fast nasi lemak yg kecik giler + mahal nak mampos tue,
kami pon pg ar pasar payang..
nie adalah rentetan tmpt yg wajib kami dtg tiap kali blk ganu..
aku mmg x jemu2 nak dtg cnie selagi poket aku penuh!
tapi kali nie,hanye jalan2 jer..

sila fokus pada pakaian awish..
mmg sempoi abis anak mak aku nie..
kami x jangka dia nak ikut smlm..
nmpak mak aku,trus merenget nak ikut blk ganu..
so,baju nye pon x prepare ar kan..
sudahnye..
melayang duit aku beli baju baru tuk dia!




nie ar antara aksi2 hepi awish n danial di abwa ke pantai..
kat cnie mmg x bleh nak mandi ar..
just tuk lepak2 n bersantai sajer..

blk dr pasar payang..
dik lie sajer jer lalu kat cnie td..
nak bagi awish tgk pantai..
apa lagi,meraung ar si kenit tue nak main air..
terpaksa ar berenti kejap..

kena ar plak melayan karenah dorg nak bergambar..
ngan baju baru! baju ben 10!
danial pon trus pakai baju baru gak..
dah lama dia tuntut jersey nie ngan aku..
kali ni br aku dpt tunaikan permintaan dia..

wokeh!
cpt2 siap..
kita nak gie makan gulai (kenduri) pas nie..
jom2!

No comments: