09 September, 2009

bertemu kembali..


credit emilyn miharbi @ facebook..

ceh tajuk cam poyo jer..
tapi nie mmg cite betol..
aku jmp balik kenalan lama aku..
nama dia emilyn..

kami berkenalan di hospital..
agak unik tmpt pertemuan kami..
12 thn lepas,ms raya ke 2..
aku dimasukkan ke hospital t'ganu..
aku sesak napas kot ms tue..
kebetulan lyn nie pon sakit..
katil dia berhadapan ngan katil aku..
tuk 3 hari,kami beraya bersama2 di hospital..

aku x igt dah lyn sakit apa..
yg pasti lyn tenat masa tue..
badan dia tggl rangka jer..
tapi semangat dia kuat..
kagum aku ngan dia..

skrg dia dh full recover..
alhamduillah..
syukur ngan rahmat allah..
kami dipertemukan kat fb..

x lama lagi nk raya..
kami dipertemukan semula..
iallah..raya nie akan jmp dia..
beraya bersama n kenang kembali..
kenangan beraya di hospital..

No comments: