08 September, 2009

UPSR ku..

salam..
pagi nie first paper tuk adik2 kita yg amik UPSR..
harap dorg sumer bleh jawab ngan tenang..
exam UPSR nie bleh kata
tanda aras kecemerlangan kita selama 6 tahun di sek rendah..

nie sumer sebagai permulaan..
cabaran paling besar nnt,masa SPM..
kalu kita x cemerlang skrg..
kita masih ada peluang lagi..
so,buktikan yg kita boleh!

pengalaman aku dl masa amik UPSR..
abah aku kena temankan aku sepanjang exam..
aku jwb paper,abah dk kat luar dewan..
x nampak kelibat abah,aku dah cuak..
takut weh..
resah gelisah..macam2 ada..

mak aku plak kena teman aku study..
aku x pandai..so kena ar study lebih..
paper aku paling takut,paper math..
kebetulan aku 1st batch yg amik 2 paper math..
satu paper objektif,satu lagi subjektif..
masa tue rasa cam susah giler ar..

yg x tahan,aku paksa mak abah n adik2 doakan aku..
wat semayang hajat tuk aku moga lulus exam..
beria suh org,aku x plak wat sndr..hehehe
result UPSR aku?
3A 1B..
bleh ar tuk org yg x pandai nie..

No comments: