30 September, 2009

Farewell Mr McKevin

arie last day chief accountant kat miti..
bsok dia akan bertukar ke kem kerja raya..
sedey ar dia nak tukar..
dia dalah seorg accountant yg best!
slalu gak aku mtk pndgn dia dlm mcm2 hal..
baik hal keje atau pon peribadi..

so,aku ngan kak ros gie ar lunch ngan dia..
kat ampang park x salah aku tmpt tue..
aku duk tumpang jer..
asal dpt makan sedap!
hehehe..

teka siapa gadis disebalik bunga nie?
gadis ker? hehehe..
kalu berjalan ngan dia..
aku nie yg nmpk cam kakak!
jeles seh ngan minah nie..
pandai jaga badan..


inilah org yg kami raikan..
mr kevin!
accountant dr sarawak..
masih solo u..
hehehe..

kami lunch kat cozy corner..
smp pon dah agak lewat..
so,
mmg penuh ar restoran tue kan..
kena ar beratur jap tggu turn kami makan..
kak ros masa nie x berapa sihat..
naik lenguh gak ar dia berdiri..
nak pitam katanye..

ish..sian plak kat dia..
makan pon dia x lalu..
tapi dia be profesional..
walau sakit..dia tetap layan borak ngan mr kevin..

balik dr farewell lunch mr kevin nie..
satu kejadia telah berlaku di opiz aku..
nnt aku cite ek!

No comments: