15 September, 2009

study@test


aku ada 2 test last wik..
b4 raya nie,lec berebut2 nak wat test/quiz..
so,study pon terkejar2 jgk ar kan..
en tam hulurkan bantuan tuk mengajor..
dia pon stay kat shah alam wikend lps,temankan aku..


start study dah lambat..
mcd plak punye ar penuh..
kena lepak dl b4 dpt tempat..
x silap aku,kul 3.30pg kot br balik..
sempat ar aku tido dl..
sedangkan en tam gigih nak ngajor..
hehehe..penat ar..
trus jer ar aku bersahur kat sini..



masa test tue,aku bleh ar jwb ckit2..
giler nyesal x study bebetul ngan en tam smlm..
soklan punye ar susah..huhuhu..
baru baca soklan,aku dah blur..
alamak,nak jwb apa nie..
aku bleh jwb separuh jer..


nasib ira duk kat sebelah..
penyelamat nie..
tanpa rasa ragu2,aku tertgk paper ira..
jeling2 jap,pastu amik trus paper dia!
hahaha..
dah dpt idea nak jwb soklan!
nk tiru bulat2 x bleh..
jwpn ira belum tentu betul...
lalalalala...

1 comment:

Arash Libra said...

ko mmg hebat belajar smpi 330am..perghh..hebat2..