14 September, 2009

buka pose@restoran nelayan


last wik aku berkesempatan tuk berbuka kt restoran nelayan..
1st time aku dtg cnie..
xsalah aku,hege nye RM35/sekepala..
ok ar tue kan..mkn mcm2 plak tue..
yg x tahannye,dia kasik air kosong jer..
kalu nak tmbh air,kena bayo!
celah gigi aku jer ar kalu air byk nie..


tgk makanan nie cam selera jer kan..
padan plak kuah dia kuah tom yam..
mmg layan ar..
tapi jgn tamak..
tiap 100gram yg kita bazirkan..
kena bayar RM16.00 k..



aku ngan ida beratur panjang2..
byk giler pilihan makanannye..
smp x tau nak kaut yg mane..
sumernye sedap!
en tam tggu kat meja..lepak tgk brg2 kitorg sumer..


hepi aku dpt berbuka pose ngan kwn2..
lean ngan shafiq mmg dah ajak berbuka sesama..
at same time,ida exschoolmate pon ajak same..
serba salah plak aku dibuatnye..
alang2,aku kaut sumer sekali ke sini..
kan senang..x yah penat2 nak pikir..

No comments: