23 September, 2009

berjalan2 raya..


muka tension mak dalam kete..
berpeluh2 aku dalam kete..
abis make up aku weh..
punye ar jem kat bandar kuala t'ganu nie!
kete berlambak2!

perjalanan dr chabang tiga ke seberang takir slalu amik ms 1/2 jam jer..
arie nie makan masa 1 jam 45 minit ok!
kat jambatan sultan mahmud punye ar jem!
nasib adik aku yg drive,kalu aku?
duk umah tgk tv jer sudah!

nie ar kesan dr runtuhan stadium kat kompleks sukan gong badak..
agak ganas jgk kesan runtuhannye..
kejap jer bleh pakai stadium nie..
skrg masih lagi dalam siasatan audit tuk tau punca runtuhan..
syg weh duit rakyat! bazir gitu jer..

yg bangunan nampak atap tue jer adalah airport..
nie kira kompleks baru ar..
lebih besar n sesuai ngan imej t'ganu kini..
cantek weh kawasan sekitarnye..
x jauh dari pantai..

gambar2 di umah sedara aku x amik..
bukan malas,tapi bateri kong tadi!
x nyedor akan kehausan bateri tersebut..
nie tgh charge ar nie..
hehehe...

No comments: