28 July, 2009

bersantai bersama teman..



mereka ini bakal berkahwin hujung tahun nie..
nikah pada 11 dis..
sanding pd 12 dis..
bertandang pd 19 dis..
mari kita doakan moga mereka selamat disatukan..



si gadis itu adalah ina..
dia adalah roommate aku ms kat itm perak dl..
org kedah n now keje kat kl..
junior en tam ms wat degree kt itm arau..

si jejaka plak adalah amier..
dia adalah roommate en tam ms kat itm perak dl..
org kl n until now x mau kuar dr kl..
junior aku ms wat plk degree kt itm shah alam...

byk persamaan dorg ngan kami..
sbb tue ar kami ber4 ngam!



pasangan ini jua ar yg menjebakkan kami ke sini..
pas aku abis kelas wikend lps,
amier roger aku..
ajak dtg stadium melawati..ada warehouz sale!
wah! suka..suka..sgt suka..



bila masuk..
x byk yg menarik perhatian aku..
byk choice tuk org laki jer..
handbeg pon biasa2 jer..
baju tok org pompuan?
erm tuk saiz xs,s n m sajer..
x selesa ar pakai baju kecik2 nie..
hahahaha...

No comments: