24 July, 2009

x lepas ar weh!

ptg smlm aku ada janji ngan bm n is..
kitorg nak lepak2 sambil bergosip di midvalley..
janji kul 5.30pm tapi kul 5.15pm br aku terhegeh2 nak kuar opiz..
kira aku dah lambat ar nie kan..
aku pon laju2 ar jalan gie kat kete..
nak msk kete,
sekali aku nampak ini........



korg rasa aku bleh msk x?
ngan body aku yg sggh comel ini..
agak menyirap aku disitu..
sudah ar lambat..
ada jer plak halangan..



pintu mmg ar bleh bukak..
sbb ada kunci kan..
tapi,
tuan punye kete x bleh msk!
betis aku pon x lepas woi!
ikut hati aku,mau aku calarkan kete dia..


hangin btul aku ngan pompuan nie..
byk kete gabak,tapi bod........
korg smbg ar sndr..
camner aku tau kete pompuan?
sbb kat dlm kete nie penuh teddybear..
pas tue ada bunga2 lagi bagai..
siap ada magazine rapi lagi..
erm..
mgkn dia kurus kot..
sbb tue ar dia bajet bleh lps kalu kena cam nie kat dia!

No comments: