13 July, 2009

tahniah! bertemu akhirnye..



aku ada jemputan kawen smlam (12.07.2009) kat ttdi..
kuar umah dah lewat,nak kul 3pm baru smp..
cuak gak takut org dah kemas2 meja kan..



msk jer dalam dewan..
meriah lagi majlis nie..
org pon ramai yg tgh makan2..borak2..



pelamin dia cantek..mahal tue..nak dkt 8k kos dia..
kek pon comel!
yg best tue ada kartun pengantin melayu lagi..
so cute!

makanan? sedap! aku mkn apa pon sedap!
hehehe..
kat luar dewan,ada letakkan 2 khemah lagi..
nie khas tuk tetamu yg nak minum teh,mkn cendol n merasa kueh muih..
best kan..



ms smp tadi,aku jmp ustazah alinah n cikgu akaun aku!
cikgu zuraini!
dia ar cikgu yg bukak hati aku minat kat akaun nie smp ar skrg..

aku ingat lagi,tiap kali kelas akaun..
dia akan offer RM30 pd student yg dapat balancekn soklan akaun yg dia bagi..
best sgt bila ingat blk ms tue..
sepjg sethn dia ajar 4 bestari tue..
aku ar yg slalau dok cekau duit dia!
hehehe..



best gie kndr kawen nie..
dapt jmp ngan kawan2 lama..
dapat borak2..sambil tue gosip2..
hahaha..
duk berjam2..cam x reti nak balik dah..



nie ar pasangan pengantinnye..
shukor n raiza..
dua2 nie junior sek aku dl..
kat sek x penah bercinta pon..
bertemu jodoh jua akhirnye..

yg shukor nie mmg rapat ar ngan aku..
satu team pengawas dulu..
baik bdaknye..
slalu join apa2 event yg batch aku anjurkan..

kak ina dokan korg bahagia..
jgn gaduh ar..
adat ar org kawen kan..
ada manis,ada pahitnye..

ceh! anak dara bagi nasihat..
pape pon..best of luck tuk korg!
tahniah!

2 comments:

finfin said...

aik.. kenapa kita tidak berjumpaa?

yaNa said...

finie dtg ms pengantin nak mkn..
along plak dtg ms meja pengantin dah kosong..
kalu dtg lmbt untung,bleh makan byk..
hik3...