28 July, 2009

koleksi kesayangan saya


( ini adalah koleksi terbaru..baru beli smlm..)

setiap org punye kegemaran msg2..
aku plak suka kumpul brooch..
sejak kwn ngan kak sue,ms keje court dl..
aku mula minat nak kumpul duit n beli brooch yg berkualiti..
menurut kata kak sue..
brooch dr korea have gud kualiti rather than china..


1. brooch putih..
aku sayang brooch nie..cantik kan..
kak yam pon ada satu..dia punye warna warni batu dia..
2. brooch M nie aku slalu pakai bila kuar jln2..
kecik jer brooch dia..just nice n sweet..
kalu mud aku best,aku pakai brooch yg berantai nie..
payah ckit nak pakai,cz rantai dia pendek sgt..


3. brooch batu warna warni..
brooch nie aku baru beli bulan lepas..
kebetulan aku nak cari hadiah besday kak ngah..
so,aku rembat satu tuk diri sndr..huhuhu
4. sepit pink n purple..
sepit nie aku baru jer beli beberapa bln lps..
trend skrg pakai sepit rambut kat tepi tudung..
aku pon ikutlah trend tue..lawa ar plak..
hehehe..


5. brooch purple n pink..
brooch purple nie kak sue yg bagi as gift besday..
kak sue slalu bising aku suka pilih warna purple jer..
tapi,dia pon belikan gift brooch purple gak tuk aku..
6. brooch pink..
nie brooch pertama yg kak sue bagi..
amoi nie byk duit..
suka bagi org hadiah..


7. brooch cantik purple..
nie adalah brooch kesayangan aku..
brooch nie rakan ptj mahk shah alam yg bagi..
sempena majlis perpisahan aku..
masih baik dalam simpanan aku..
sayang nak pakai..cantik sgt!
aku ada lagi beberapa brooch yg x smpt nak snap pic nye..
aku ada color biru,coklat,hijau n hitam putih..
sumer nie aku beli kat PKNS,shah alam..
satu kedai tue mmg jual brooch2 nie sumer..
ada masa,aku upload gmbr kedai tue..
bleh korg plak shopping kat sana!

No comments: