24 July, 2009

mari lepak n mkn durian!


pas balik keje,aku dah janji ngan bm n is nak jmp..
kitorg lepak2 ar kat foodcourt midvalley..
is last aku jmp ms kndr kawen naim..
bulan feb..

kurus dah wei minah nie..
mkn hati ker beb?
sabar2..
x sumer org dapat apa yg dia mahukan..
kita kena tabah hadapi umer ujian yg Allah bagi..
ada hikmah disebalik sumer nie..



aku x jmp si bm nie lagi ar lama!
last jmp ms kndr kawen ijaD!
lama ker? hehehe..



tgh dok sakan menyembang n bergosip sambil ketawa terbahak2 smp x sedor dunia,kami yg masih anak dara di usia 26thn ini didatangi oleh seorg lelaki yg baru bergelar suami merangkap rakan seuitm dl..fidt! wah! tetiba plak aku tukar gaya bahasa..fidt dtg ngan wif dia..tgk wayang..cite apa tah..aku lupa..wif dia skrg amik dpli..bagus ar tue..ko x mau amik dpli ker fidt? amik ar..jadi ustaz..ko baik ape..



tepat kul 8.30 mlm..
en tam dah calling2 aku..
suh gerak balik shah alam..
dia nak belanja aku mkn durian!
is n bm gedix plak nak ikut..
jom! kita cukur pak tam sesama!



is x makan durian..
bm plak baru makan 4 ulas,dah stop..
aku? x de maknernye nak stop!
lagi aku tambah adalah..
huahuahua..



en tam dah cuak..
dia beli byk durian nie..
saper plak nak abiskan sumer2 nie..
x kan nak mkn berdua jer kan..
mau tido dlm ais box mlm nie..



dia pon calling kwn2 sumer..
mkn free beb!
kejap jer member lain dtg..
najib,apai n chaeh..
meriah plak jadinye pesta durian kami..
aku curi snap gambar najib ms tgh masyuk layan durian..
lawak giler..


nie ar hasilnye jika bekerja sama..
licin sumernye..
x rugi en tam belanja mlm nie..
berbaloi weh..
en tam! thanx u ek..

No comments: