rakan2 saya

21 July, 2009

tag joget2



aku dah lama di tag oleh finie..
cite pasal joget2 nie..

sori ar ek..
asyik terlupa nak snap pic dia..
benda joget2 nie..
skrg mmg tgh famos kan..
kat mane2 pon org jual..
mcm2 paten dah aku jmp..
cam trend plak skrg..



yg aku punya nie lama dah..
aku beli masa mula2 kuar dl..
aku beli cz nak khayalkan awish..
dia lasak sgt dlm kete time aku drive..
ada benda alah,diam ar dia ckit..
leka dok tgk benda nie bergerak2..

pas tue mulut dia dok juih ar bertanya..
camner bleh gerak?
nape x malam dia x gerak?
nape daun dia 2 jer?
nape bunga dia x besa2?
nape dia gerak kiri kanan jer,
x gerak depan n belakang?

huh!
penat nak melayan si kenit awish nie..
byk sgt mulutnye..
camner lah anak aku nnt ek..
cam nie jgk ker?
mampos aku!

No comments: